پاپ آپ

فقط نمایش اول 120 ریال !!

((بسم الله الرحمن الرحیم))

 

 

تغیر در روند پرداخت به نمایش دهندگان ( بر اساس نمایش 1 تا 3 )

با عرض سلام و درود خدمت همه نمایش دهندگان عزیز و آرزوی داشتن روزی خوش

با توجه به بررسی های انجام شده جهت بهبود کیفیت تبلیغات ثبت شده در سیستم و کاهش اذیت کاربران سایت های نمایش دهندگان و با در نظر گرفتن بهترین شرایط درآمد و بالاترین نسبت های ممکن پرداختی تصمیم بر این شده است که : 

من بعد در پرداختی به نمایش دهندگان به ازای هر نمایش تفاوتی قائل شویم و نمایش اول - دوم و سوم را شامل پرداختی های متفاوت قرار دهیم

به این صورت که : 

 

پرداختی در ازای نمایش اول به کاربران ویژه : 120 ریال

پرداختی در ازای نمایش دوم و سوم به کاربران ویژه : 50 ریال 

***********************

پرداختی در ازای نمایش اول به کاربران عادی : 80 ریال 

پرداختی در ازای نمایش دوم و سوم به کاربران عادی : 40 ریال

 
 

از مزایای این روش برای نمایش دهندگان میتوان گفت :

- نمایش دهندگانی که تمایل به قرار دادن کد برای هر 3 نمایش به صورت کامل میباشند با احتساب درصد باز شدن نمایش ها در سیستم و سایر بررسی های انجام شده هیچ ضرری نکرده حتی بیش از قبل پرداختی دریافت میکنند و کاهش پرداختی نمایش های 2 و 3 تاثیری بر آنها نخواهد گذاشت به این شکل که : 

اگر پرداختی به حالت قبل میبود کاربران ویژه 85 ریال در ازای هر نمایش دریافت میکرده اند و کاربران عادی 60 ریال در ازای هر نمایش دریافت میکرده اند.

- نمایش دهندگانی که تمایل به قرار دادن تنها یک نمایش پاپ آپ جهت حفظ کیفیت بازدید های سایت خود و جلوگیری از اذیت شدن کاربران خود را دارند میتوانند با بالاترین پرداختی و دقیق ترین شمارش در بین تمامی سیستم های ایران نسبت به کسب درآمد اقدام کنند.

 

همانطور که در افزایش پرداختی قبلی که انجام شد اعلام کردیم که  با تلاش بی وقفه و شبانه روزی در جستجوی بهترین پلن های تبلیغاتی برای نمایش در سایت های شما و ایجاد بهترین و پر سود ترین شرایط ممکن هستیم خوشبختانه تغیرات جدیدی که پس از آن افزایش پرداختی هم اعمال کردیم مساعد بوده و باعث اعمال این افزایش پرداختی جدید میباشد.

دقت داشته باشید که در حال حاضر علاوه بر عوض شدن روش پرداختی بابت هر نمایش پرداختی کاربران ویژه از مبلغ 70 ریال بابت هر نمایش در حالت قبل به 85 ریال اضافه شده و کاربران عادی نیز از 50 ریال در ازای هر نمایش به 60 ریال افزایش پیدا کرده است.

 

 علاوه بر این افزایش پرداختی با در نظر گرفتن شرایط ویژه برای کاربران با یک نمایش پاپ آپ مجدد 35 ریال افزایش پرداختی یعنی 120 ریال به جای 85 ریال در ازای هر نمایش برای کاربران ویژه ای در نظر گرفته شده است که تمایل به قرار دادن تنها یک نمایش پاپ آپ در روز در سایت های خود را دارند.

 

 البته میزان پرداختی کاربران استنائاتی هم دارد برای کاربرانی که حجم ایپی های انان غیر عادی میباشد ( ایپی های خارجی - نسبت موبایل به دکستاپ و ... ) که پس از قرار دادن کد سیستم در سایت آنها مشخص میشود.

لازم به ذکر است شرایط کاربری ویژه هم  در خبر های قبلی آمده و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه کاربری ویژه مراجعه نمایید و پس از احراز شرایط جهت بررسی و اعمال توسط پشتیبانی درخواست ثبت شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید : 
 
09129484181 - 02144661392 عبادی