پاپ آپ

روش جدید تبلیغات ایفریم ( مناسب تبلیغ دهندگان )

((بسم الله الرحمن الرحیم))

 

************************************************

 

روش جدید تبلیغات ایفریم ( مناسب تبلیغ دهندگان (تعرفه = بازدهی)  ) : اقتصاد مقاومتی

 

پس از یاد خدا و درود بر شما همکاران عزیز و گرامی که همیشه برای پیشرفت با شرایط موجود ما را یاری کردید.

در حال حاضر و با توجه به شرایط و تغیرات انجام شده قسمت دانلود مستقیم اپلیکیشن های اندرویدی از بخش تبلیغات ایفریم حذف شده و جای خود را به یک کادر ایفریم که یک صفحه تبلیغاتی را نمایش میدهد داده است.

 

نمونه : 

 

 

و با توجه به بررسی های انجام شده و اخذ نظر کاربران گرامی که به عنوان نمایش دهنده با ما فعالیت دارند تصمیم به ادامه تبلیغات ایفریم به این شکل گرفته شده است.

لذا به تمامی تبلیغ دهندگان عزیز عرض مینماییم که از این پس تبلیغات ایفریم به این شکل موجود بوده و میتوانید برای تبلیغ تمامی صفحات مد نظر از جمله فروشگاهی و عضویت و ... از ان استفاده نمایید

 

****************

مهم ترین نکته در رابطه با این نوع تبلیغ این موضوع میباشد که هزینه این نوع تبلیغات را باتوجه به تست های انجام شده و بازدهی تبلیغات شما محاسبه خواهیم کرد.

( با توجه به بررسی هایی که از جانب مدیریت و تبلیغ دهنده انجام خواهد شد میتوانیم به توافق و نتیجه ای در رابطه با میزان بازدهی تبلیغ و تعیین نرخ تبلیغ در هر مورد برسیم )

این اقدام جهت حمایت تمامی دوستان تبلیغ دهنده کسب و کار های خرد به منزله حمایت کوچکی از اقتصاد مقاومتی انجام میشود که انشاالله تمامی دوستانی که فعال هستند بتوانند فعالیت خود را گسترش داده و ذره قلیلی از مشکلات برطرف شود.

مطمئنا اگر در این شرایط اقتصادی ما فعالان اینترنتی با تمام سختی های موجود شرایط را برای همکاری و ادامه فعالیت یکدیگر اسان تر نکنیم مطمئنا دچار مشکلات بسیار و سنگین تری خواهیم شد.

****************

از تمامی دوستانی که تمایل به همکاری و یا تست این روش همکاری دارند تقاضا میشود با شماره های زیر به صورت مستقیم با مدیریت در تماس باشند.
 
021-44661392   ***  09129484181 عبادی
 
 
با تشکر فراوان - مدیریت سیستم تبلیغاتی پاپ آپ پلاس