پاپ آپ

سیستم شمارش دقیق و حرفه ای

((بسم الله الرحمن الرحیم))

 

 

سیستم شمارش پاپ آپ پلاس و مزایای آن :

سیستم شمارش حرفه ای و دقیق که باعث شمارش دقیقتر پاپ آپ های نمایش داده شده در سایت شما میشود در نتیجه پرداختی بیشتری دریافت میکنید.

از مزایای اصلی سیستم تبلیغاتی پاپ آپ پلاس میتوان به شمارنده حرفه ای استفاده شده در سیستم نام برد که به تجربه ثابت شده است که شمارشی بیش از 40 الی 60% نسبت به سایر سیستم ها انجام میدهد.

 

دلایل شمارش دقیق سیستم تبلیغاتی پاپ آپ پلاس :

1- پیاده سازی اختصاصی شمارنده در بازه زمانی 4 ساله میباشد که روز به روز نسبت به اعمال تغیرات و به روز سازی آن اقدام شده.

2- استفاده از انتی پاپ آپ بلاکر ها میباشد که باعث باز شدن تبلیغات پاپ آپ در سیستم های بیشتری میشود.

3- سومین و اصلی ترین مورد نیز بهینه بودن سیستم شمارش اختصاصی پاپ آپ پلاس که میتواند تمامی ریکوئست های ارسالی را ثبت کند و بدون خطا گرفتن با رد کردن بدون شمارش آن به کار خود بپردازد.

 

مزایا  و معایب شمارنده دقیق پاپ آپ پلاس :

اما در چند سال گذشته همین مزیت تبدیل به مشکلی شده که سایر سیستم ها به دلیل مشکل شمارشی که دارند تعداد پاپ آپ های کمتری در سایت نمایش دهنده ها شمارش میکنند در عوض پرداختی در ازای نمایش هارا افزایش میدهند به مبلغ هایی که بعضی اوقات از پاپ آپ پلاس نیز بالاتر میباشد. 

نکته مهم : دقت داشته باشید به دلیل باز شدن تبلیغات ایفریم یکسان در سیستم ها حتی پاپ آپ پلاس , هر سیستمی که شمارش پاپ آپ کمتری داشته باشد و پرداختی کمتری در ازای ان به نمایش دهنده ها داشته باشد سود بیشتری از ایفریم ها برده به همین دلیل میتواند مبلغی از سود ایفریم را به پرداختی پاپ آپ به عنوان مزیت رقابتی تزریق کند در حالی که به صورت کلی پرداختی کمتری به نمایش دهنده ها میدهد.

 

تضمین درآمد و شمارش توسط پاپ آپ پلاس :

طبق آخرین بررسی های انجام شده با توجه به میانگین درآمد 1- نسبت به نمایش 1 تا 3 پاپ آپ های باز شده همچنین 2- میزان پرداختی بابت هر شمارش و 3- میزان شمارش پاپ آپ ها در حال حاضر بلا شک سیستم پاپ آپ پلاس بیشترین پرداختی را در میان تمامی سیستم های پاپ آپ داراست و این مورد توسط ما تضمین میشود.

************************

به این حالت که شما برای تست میتوانید کد سیستم را برای 48 ساعت در سایت خود قرار دهید و درآمد را مشاهده کنید اگر پس از 48 ساعت درآمد حاصله از درآمد شما در سایر سیستم ها کمتر بود با استناد به تضمین انجام شده توسط ما میتوانید ما به تفاوت تمام خسارتی که متوجه شما شده است را دریافت نمایید تمام و کمال ( البته با اطمینان به این نکته که 100% درآمد شما در پاپ آپ پلاس از تمامی سیستم ها بیشتر خواهد بود.)

************************

شرایط برای سایت های پربازدید (کاربری ویژه) :

اگر هم سایتی پربازدید داشته و شرایط کاربری ویژه را دارا هستید میتوانید پس از 48 ساعت قرار دادن کد و بررسی تعداد شمارش و محاسبه درآمد بر اساس پرداختی ویژه ( فرضا در 48 ساعت 50 هزار نمایش داشته اید و میدانید که شرایط کاربری ویژه را دارا هستید میتوانید درآمد را بر اساس پرداختی ویژه محاسبه کنید یا تیکت ثبت کنید ما برای شما محاسبه کنیم و اعلام کنیم) در صورتی که مناسب بود با ثبت تیکت با ما در تماس باشید تا علاوه بر ارتقاء کاربری شما به ویژه مابه تفاوت پرداختی 48 ساعت تست انجام شده نیز به حساب شما واریز شود.

 

دقت داشته باشید تمامی شرایط فوق الذکر صرفا برای اطمینان خاطر از نحوه شمارش و پرداختی میباشد که بلا شک از تمامی سیستم های دیگر بیشتر میباشد.

 

 

 البته میزان پرداختی کاربران استنائاتی هم دارد برای کاربرانی که حجم ایپی های انان غیر عادی میباشد ( ایپی های خارجی - نسبت موبایل به دکستاپ و ... ) که پس از قرار دادن کد سیستم در سایت آنها مشخص میشود.

نکته : نحوه محاسبه درآمد و پرداختی ها در پست قبلی با موضوع فقط نمایش اول 170 ریال به طور کامل شرح داده شده است.

نکته : با مطالعه توضیحات شرایط و مزایای کاربری ویژه در جریان روند ارتقاء به کاربری ویژه قرار بگیرید.

 

اعتماد شما سرمایه ماست - سیستم تبلیغاتی پاپ آپ پلاس