پاپ آپ

بالاترین پرداختی در شرایط سخت !

((بسم الله الرحمن الرحیم))

 

سلام و درود بر همه دوستان و عزیزانی که در این مدت مارو همراهی کردند و علاوه بر آن به تمامی شرایط پایبند بوده و همکاری خوبی را توانسته ایم با هم پیش ببریم 

امروز هم دوباره یکی از روزهایی هست که میتوانیم به خدمت به شما دوستان عزیز ببالیم و با روی خوب و خوشحالی خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که :

بله باز هم افزایش پرداختی :)

 

به کاربرانی که تا کنون با ما همکاری نداشته اند توصیه میشود حتما این مطلب را مطالعه فرمایید :          

تضمین درآمد و شمارش توسط پاپ آپ پلاس

جهت کسب اطلاع از شرایط و مزایای کاربری ویژه به صفحه کاربری ویژه مراجعه نمایید

 

******************************************************

متاسفانه با توجه طولانی مدت شدن بحران کرونا و قطع تبلیغات کسب و کارها همچنین شرایط ریسکی تبلیغات خدمات ارزش افزوده در حال حاضر نرخ تبلیغات ثابت نبوده و به صورت متغیر در زمان ها مختلف بهترین حالت پرداختی در پنل ها اعمال میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید پس از قرادادن کد سیستم در سایتتان به قسمت نمایش دهنده قسمت گذارش پاپ اپ های باز شده رفته و مشاهده نمایید در ازای هر نمایش با توجه به نوع کاربری شما چه مبلغی در لحظه پرداخت میشود.

******************************************************

 

 

بیش از 20% افزایش پرداختی حاصل تلاش های مستمر جهت بهبود بازدهی تبلیغات و به طور مستقیم افزایش درآمد شما نمایش دهندگان عزیز

 

امیدوارم که افزایش پرداختی ها و تلاش های مکرری که در طول مدت چند ماه گذشته انجام شده مرهمی هر چند ضعیف بر فشار های اقتصادی و گرانی این روزها باشد

ولی باز هم کار به اینجا ختم نمیشود و در همین لحظه به شما اعلام میگردد که همچنان روش های جدیدی را در حال پیاده سازی میباشیم که با جواب گیری از آنها انشاالله در کمتر از یک ماه آینده مجدد افزایش پرداختی خواهیم داشت.

 البته میزان پرداختی کاربران استنائاتی هم دارد برای کاربرانی که حجم ایپی های انان غیر عادی میباشد ( ایپی های خارجی - نسبت موبایل به دکستاپ و ... ) که پس از قرار دادن کد سیستم در سایت آنها مشخص میشود.

لازم به ذکر است شرایط کاربری ویژه هم  در خبر های قبلی آمده و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه کاربری ویژه مراجعه نمایید و پس از احراز شرایط جهت بررسی و اعمال توسط پشتیبانی درخواست ثبت شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید : 
 

 

09129484181 - 02144662027 عبادی